Spin Spin treening

Lihtne reegel: uueks trenniks võiks olla eelmisest taastutud. Vaata , mida hindavad noored SPIN-programmis. Peale trenni saan mõnusalt veekeskuse mullivannis smuutit luristada. Omal ajal otsisin endale vesiaeroobika trenni vanalinnas ja sõbra soovitusel külastasin Reval-Sporti. Tunni alguses reguleeritakse sadula ja lenkstangi kõrgus ja kaugus, tutvutakse ratta lisaseadmetega. Spinning arendab vastupidavust, jõudu ja põletab palju kaloreid.

Jalalihased, tuharalihased, kerelihased, aeroobne võimekus.

Spin Spin treening

A Pane selga mugavad treeningriided ja spordijalanõud ning haara kaasa treeningrätik ja vesi. B Oodatavad tulemused Kaalulangetus, aeroobse võimekuse tõstmine, tugevamad kerelihased, alakeha lihasrühmade tugevdamine. Tunni soojendusosas harjutatakse sõiduasendit ja katsetatakse erinevaid koormusi.

Spin Spin treening

Tunni põhiosas vahelduvad raskemad ja kergemad harjutused koos taastumisosaga umbes 3 - 4-minutiliste lõikudena. Treeningu teine osa -CORE keskendub kerelihaste treenimisele matil - see toimub suures saalis või jõusaali teise korruse venitusalas.

Spin Spin treening

Treening sobib kõigile, kes pole varem spinningut või rattasõitu harrastanud aga ka samuti edasijõudnutele. Tunni alguses reguleeritakse sadula ja lenkstangi kõrgus ja kaugus, tutvutakse ratta lisaseadmetega. Soojendusosas harjutatakse sõiduasendit ja katsetatakse erinevaid koormusi.

Spin Spin treening

Spin L1 sobib kõigile, kes pole varem spinningut või rattasõitu harrastanud, kuid tahavad selle alaga tutvust teha, samuti edasijõudnutele, kes tahavad sõidutehnikat parandada ja teadmisi värskendada.

Treeningu teine osa -CORE keskendub kerelihaste treenimisele matil. Treeningu teine osa toimub suures Spin Spin treening või jõusaali teise korruse venitusalas.

Spin Spin treening

Loe lähemalt.