Spin valutab poletada.

Duši all ei muutu see paremaks, kuna veeklemmid suurendavad valu ja ärritust. Oo jaa, küll ikka valisid õigesti, kallike!

Salvi liigese venitamine pillid, kui valus liigesed

Siin on, mida teha, kui olete endiselt valus sellest keerutusklassist, millest te päeva tagasi võtsite Siin on, mida teha, kui olete endiselt valus sellest keerutusklassist, millest te päeva tagasi võtsite Getty pildid Lendasite keerutusklassis kõrgel, koputades seda nagu proff, sest loomulikult ei saa te kunagi randa. Pärast hommikut?

Uleminekute liigeste haigused Geelid ja salvid liigeste raviks

Tunned, et tulid tagumikutoimimisvõistlustel teisele kohale. Ükskõik, kas olete jõusaali algaja või kogenud treenimiskoor, oleme kõik tundnud raske treeningu põletamist. See teise ja kolmanda päeva valulikkus võib teie motivatsiooni ülejäänud nädalaks maha tõmmata ja paneb teid järgmine kord treenima panema.

Solvestab haiget lima Artriit ola ravimeetodite ravimeetodite

Õnneks on mõned sammud, mida saate teha lihaste valulikkuse ennetamiseks enne selle algust - ja pärast seda võetavad abinõud, mis aitavad teil toime tulla ilma nädalata puhkust vajamata. Siit saate teada, mida peate teadma.

Päikesepõletuse sümptomid

Kas otsite mõnda harjutust, mis komplimenteeriks teie keerutamisseansse? Need sobivad suurepäraselt plahvatusohtlikuks: Visiem, kas tajaa, tas ir jaa.

Getty pildid Hüdratsioon on abiks rasketes treeningutes. Proovige võtta iga 30 treeningule kulutatud minuti jooksul 32 untsi vett ja seejärel pärast seda kaheksa untsi tunnis.

Juhtmete ristiku ravi valus kuunarnukis

See lihtne Spin valutab poletada häkkimine aitab teil iga päev korralikult hüdreeruda: Getty pildid Proovige mahutada umbes 15 minutit taastumist iga treenitud tunni kohta.

Kuid see ei tähenda lihtsalt oma vahurulliga juhuslikult ringi lollitamist.

Kindel, venitamine ja vahtvaltsimine on suurepärased viisid, kuidas tagada end paindlikumaks ja vähem väsinud. Kuid Greenberg soovitab integreerida soojendusse ka dünaamilised venitused, et keha oleks ettevalmistatud ja valmis lööma. Proovige enne treenimist mõned keharaskused, tagumik ja kõrged põlved, et enne trenni lõdvestuda - tehke enne trenni vähemalt kaks sekundist komplekti.

Inimeste viis ravida valu liigestes Psuhhosomatics valu liigesed

Eriti pärast spinni tundi peaksite mobiliseerima oma puusad ja jalad, et veenduda, et te ei kaotanud treeningu ajal liikuvust, ütles Greenberg, tehes kergeid sirutusi või isegi jooga liikumisi nagu koer allapoole ja avades puusa, tuvi poseerib, või lihtsalt varbad puudutades. Jätkates mobiliseerimist enne ja Spin valutab poletada treeningut dünaamiliste liikumiste, vahu rullimise ja hüdratsiooniga hoiab ära selle muutumise regulaarseks sündmuseks.

Alaseljavalu pärast ketrusklassi: Venitused keerutamiseks Alaseljavalu pärast ketrusklassi: Venitused keerutamiseks Põletuse läbi lükkamine on osa heast higist keerutusklassist. Kuid "valutab nii hea" tunde ja tõelise valu vahel on suur erinevus. Nii et kui olete kunagi stuudiosse jätnud raamatutega tapja treeningu, kuid valutavat alaselja, et seda näidata, saate siin kirjeldada, kuidas peatada valu ASAP ja miks see kõigepealt juhtub. Mis põhjustab teie seljavalu? Kuigi kõik ja iga "keha" on erinevad, tekivad alaseljavalud keerutusklassi ajal või Spin valutab poletada seda mitmel põhjusel ja mõnikord on mängus mitu asja.

Seotud: 'I Got Rhabdo After Spin Class': Mida peate teadma selle naise loo kohta Getty pildid Konditsioneeritundide kõigi eeldatavate eelistega on ahvatlev end hea põletuse nimel pingutada. Greenbergi sõnul tuleb aga juhul, kui keerutusklassi tõttu on teil valus rohkem kui kaks päeva, ärge minge rattaga tagasi rohkem kui üks kord nädalas, kuni teie keha paremini kohaneb.

Selle asemel, et see valu Spin valutab poletada pingutada, soovitab Greenberg muuta intensiivsust, näiteks kergemat kardiovaskulaarset treeningut vaid kõigest 30 minutiks, mis parandab verevarustust ja aitab teie taastumist. Kui keerutusklassi tõttu on teil nädal aega Liigeseoli artriit, aitavad ehk kerged madalama kehaga keedikellade rutiinid või TRX teil üles ehitada vajaliku jõu, et end paremini tunda, taluda valulikkust ja liikuda edasi oma lõpmatute eesmärkide poole.

Siin on, mida teha, kui olete endiselt valus sellest keerutusklassist, millest te päeva tagasi võtsite Siin on, mida teha, kui olete endiselt valus sellest keerutusklassist, millest te päeva tagasi võtsite Getty pildid Lendasite keerutusklassis kõrgel, koputades seda nagu proff, sest loomulikult ei saa te kunagi randa. Pärast hommikut?

Seotud: 3 jõutreeningu harjumused, millest peaksite kohe loobuma Treeningupoolne valulikkus taandub lihaste hooldamisele hüdratsiooni, ettevalmistamise ja taastumise kaudu. Nõuetekohase hoolduse korral ja teie vastupidavuse kasvades on head tagumiku lüüa lihtsam taluda.

luud ja liigesed haiget Kellele puutuvad uhendust

Kui te järgite neid samme ja ikkagi tundub, et teil on valus lihas, mis ei Spin valutab poletada, mis tähendab, et see kestis rohkem kui neli päeva ilma paremaks muutumata, määrake oma arstiga kohtumine, et näha, kuidas saaksite oma eesmärkide nimel tööd teha, ilma et peaksite ennast vigastama.