Kahjustada liigeseid venitamist. Venitamine - Vikipeedia

FOTO: Ants Liigus Liigeste kulumise haigusesse ehk osteoartroosi jäävad inimesed enamasti pärast neljakümnendat eluaastat ja artroos on eakate kõige sagedasem liigesehaigus. Ülekoormuse tagajärjel tekkinud valusid ei pruugi see aga leevendada, sest liigestes võib olla põletik. Aegamööda liiges jämeneb ning moondub. Liigeseõõnsuses tekib rõhu vaheldumine, mis põhjustab naksumist. Paratsetamool aitab liigesevalu vastu Nii ja naa.

Streching Streching Erinevalt teistest meetoditest tagab kahjustada liigeseid venitamist lihaste venitusrefleksi hoidmise suhteliselt madalal tasemel, mistõttu vigastuste risk selle meetodi puhul on väga minimaalne.

Valulik õla. Deltoidne lihas: anatoomia, funktsioonid, käivituspunktid, harjutused

Jälgima peab kindlasti õiget hingamist. Hingama peab regulaarselt ja ilma hingepeetuseta.

Streching Streching Erinevalt teistest meetoditest tagab stretching lihaste venitusrefleksi hoidmise suhteliselt madalal tasemel, mistõttu vigastuste risk selle meetodi puhul on väga minimaalne. Jälgima peab kindlasti õiget hingamist.

Vastasel juhul kahjustada liigeseid venitamist korralikku venitust ei teki. Kui lihased on valusad, võib staatiline venitamine kudesid veelgi kahjustada.

  1. Venitused võivad olla ka aktiivne või passiivne, kus aktiivsed venitused kasutavad venituse sooritamiseks keha tekitatud sisemisi jõude ja passiivsed venitused hõlmavad venitamise hõlbustamiseks väliste objektide või inimeste jõude.
  2. Kate liigeste artroosi ravimeetodid

Vananemisprotsessiga on painduvuse arendamine ja parandamine väga oluline. Tänuväärne vanemaealistele on vees harjutamine, mis parandab painduvust ilma liigeseid koormamata. Kuna gravitatsioonijõud vees vähenevad, on liigeseid suurema ulatusega mugavam liigutada.

Saada lugu

Erinevalt teistest meetoditest tagab stretching lihaste venitusrefleksi hoidmise suhteliselt madalal tasemel, mistõttu vigastuste risk selle meetodi puhul on väga minimaalne. Eristatakse erinevaid stretchingu meetodei: Passiivne venitus — enamlevinud treeningvorm, venitamine toimub maksimaalses faasis.

Esmalt tehakse kerge venitus piirasendis, mis ajaliselt kestab 10 - 30sek. Kasutatakse ka intensiivset stretchingut development stretchsel juhul jätkatakse venitamist veel 10 sek piirasendis.

Eaka inimese kõige sagedasem haigus on osteoartroos

Üldjuhul on valutunne lihastes venitamisel välistatud. Pingutus — lõdvestusmeetod contract — relax methode — enne venitamist viiakse lihas 1sek korraks maksimaalsesse isomeetrilisse kontraktsiooni, siis 2 - 3sek jooksul lõdvestatakse ja seejärel 10 — 30 kuni Ameerikast liigeste geel sek jooksul toimub staatiline venitus.

Pingutus — lihasantagonistide lõdvestus — põhineb vastassuunaliste lihaste kontraktsioonil ja lõdvestumisel.

Tunnuseks on pikaajaline liigesepõletik, millega seondub mitmeid üldnähte.

Näiteks reielihaste venitamise korral tuleks pingutada reie nelipealihast, et tagada reie sirutajalihaste lõdvestus, seejärel aga venitada reie sirutajalihaseid, mis viib reie sirutajalihaste lõdvestumisele.