Kuidas magama magama liigesevalu, Imelihtsad nipid, kuidas piinava liigesevalu korral paremini välja puhata - Tervis

Kui uinumiseks kulub liiga palju aega või ärkate öö jooksul korduvalt, tuleb esmalt panna paika kindel magamamineku ja ärkamise kellaaeg ning sellest vähemalt ühe nädala jooksul kinni pidada. Jäigad, valutavad liigesed, RA tunnusjoon, võivad teid kindlasti ärkvel hoida. Uuringud näitavad, et pikaajalistele linnaelanikele mõjub aknast kostuv linnakära hoopis rahustavalt.

Reumatoidartriidi autoimmuunhaigus korral vigastab immuunsüsteem keha enda rakke Kuidas magama magama liigesevalu sissetungijate suhtes, mis põhjustab sageli liigesepõletikku ja nõrgestavat liigesevalu.

See liigesevalu võib olla nii intensiivne, et see häirib teie head und. RA unega seotud probleemid võivad hõlmata suutmatust magada või piisavalt kaua magada, killustatud und või sagedasi ärkamisi või und, mis jätab teid hommikul värskendamatuks.

Valu, depressioon ja magamata ööd

Hea puhkuse eelised Pole üllatav, et RA-ga inimesed, kes magavad hästi, suudavad eelmise päeva tegevustest paremini taastuda, ütleb Christopher R. Morris, MD, reumatoloog erapraksises Kingsportis, Tennessee.

Kuid kui inimene magab halvasti, ei saa lihased täielikult lõdvestuda. Kui nad on väsinud, teevad nad haiget. Kui nad haiget teevad, väsivad nad ära ja teevad rohkem haiget.

Neli asja, mis võivad häirida sinu und

Valu tajumine muutub vähem puhates Asja teeb veelgi hullemaks, uuring, mis avaldati Reumatoidartriidiga inimesed, kes ei saa piisavalt kvaliteetset und, võivad tõepoolest sattuda nõiaringi.

Ajakirjas avaldatud uuringud Kliinilise unemeditsiini ajakiri leidis, et halb uni on seotud suurema valu raskusastme, suurenenud väsimuse, kõrgemate depressioonisümptomite ja suuremate funktsioneerimisraskustega RA-ga inimestel. Lisaks une häirimisele võib RA-valu raskendada Kuidas magama magama liigesevalu voodist tõusmist või päeval võimlemist.

Häda on selles, et kehalise aktiivsuse puudumine võib MA liigesest valu haigust või liigesevalu, väsimust ja unekvaliteeti halvendada, vastavalt SEOTUD: 6 üllatavat põhjust, miks te ei saa head und Uneravimid ja reumatoidartriit: mida teada Uuringud näitavad, et reumatoidartriidi kroonilisele valule aitavad kaasa mitmed tegurid, sealhulgas depressioon, märgib dr Morris.

Tema praktikas määratakse patsientidele, kellel on liigesevalu tõttu unehäired, sageli antidepressante. Antidepressantide rühm, mida nimetatakse selektiivseteks serotoniini tagasihaarde inhibiitoriteks SSRI-daitab nii otseselt kui ka kaudselt tasakaalustada kroonilist valu, mõjutades inimese taju valust ja tegeledes depressiooni sümptomitega, mida kogevad paljud reumatoidartriidiga inimesed. Ta soovitab reumatoidartriidiga inimestel rääkida oma arstidega mittesteroidsete põletikuvastaste ravimite ajastamisest magamamineku ajal, et leevendada öiseid liigesevalu ja hõlbustada und.

Ta ütleb siiski, et tuleb meeles pidada, et teatud muud RA raviks kasutatavad ravimid, nagu prednisoon, kortikosteroid, võivad une häirida.

  • Lihade ravi liigeste artroosi
  • Psüühika Kui mitu tundi võiks keegi magada?
  • Marilin Vikatreporter Kui pole saanud korralikult välja puhata, on ka liigesevalu hullem ja raskem taluda.
  • Salv artrosi randme ravis

SEOTUD: Uuringud soovitavad reumatoidartriidiga inimeste vaimsele tervisele ja unele suurt mõju Reumatoidartriidiga inimeste kroonilise valu ja unehäirete piisavaks lahendamiseks on sageli vaja mitut strateegiat, kuna sellega on seotud nii palju erinevaid tegureid, sealhulgas käimasolev liigesepõletik ja väsimus.

Lisaks võivad sümptomid erineda nädalast nädalasse, isegi päevast päeva.

Kuidas magama magama liigesevalu

Soojuse ja vee kombinatsioon võib toimida teie lihaste ja liigeste mini-hüdroteraapiaseansina, leevendades valu ja jäikust. Enne ööbimist libistage sooja vette. Hoidke kuumus peal. Investeerige elektrilisse madratsikattesse või elektriteki ja kasutage seda 20 minutit, et saaksite enne magamaminekut mugavaks saada, soovitab Moss.

FIREBOY WATERGIRL BEST NEW YEARS RESOLUTIONS

Ärge jätke seda terveks ööks sisse; see on ohutusrisk! Jää see üles. Kui liigesed on paistes, võib jää pealekandmine olla rahustav ja aidata leevendada põletikku.

Imelihtsad nipid, kuidas piinava liigesevalu korral paremini välja puhata

Liikuge päeval. Sõltumata sellest, kas teete aeroobset treeningut näiteks kõndides või rattasõidul või vastupanutreeninguid, võib regulaarne treenimine Kuidas magama magama liigesevalu RA-st tingitud valu ja turset. Lihtsalt ärge liikuge enne magamaminekut liiga lähedal, muidu võib kehaline aktiivsus avaldada energiat, hoiatab erapraksise reumatoloog ja Dallasis TÜ Edela-meditsiinikooli sisehaiguste kliiniline professor Scott Zashin.

Vältige öist stimulatsiooni.

Neli asja, mis võivad häirida sinu und 9. Unes veedame väga suure osa ööpäevast. Mida väiksem on laps, seda kauem ta magab.

Kui olete unega vaeva näinud, hoidke lemmikloomi ja televiisorit oma magamistoast eemal, soovitab Morris. Samuti vältige vähemalt tunni enne magamaminekut midagi põnevat või häirivat lugemist või elektrooniliste seadmete näiteks arvuti, tahvelarvuti või mobiiltelefon kasutamist.

Samal teemal

Teie magamistuba tuleks kasutada ainult magamiseks ja seksimiseks. Tõstke oma jalad üles. Abiks võib olla padja libistamine põlvede alla, et leevendada une ajal liigestele avalduvat survet. Harjuta meditatsiooni. Parema une staadiumi seadmiseks proovige mediteerida ja suunata oma tähelepanu hingeõhule või lõõgastavatele piltidele, et teie vaim ja keha saaksid päevast lahti suruda.

Kuidas magama magama liigesevalu

Küsige und toetavate ravimite kohta. RA-ga patsientide parema une hõlbustamiseks soovitab Morris mõnikord väikestes annustes antidepressante nagu Elavil amitrüptiliin või Oleptro trazodoon. Võite oma arstiga rääkida ka teistest Kuidas magama magama liigesevalu soodustavatest retseptiravimitest, nagu lihasrelaksandid, Lunesta eszopikloon või Ambien zolpideem.

Mõnel on probleeme kukkumisega või magama jäämisega. Teised ärkavad end päeva jooksul värskendatuna või uimasena. Võib-olla olete märganud, et RA-d on raskem hallata, kui te ei maga hästi magada. Valu ja väsimus tunduvad sageli suurenenud.

Vältige suupisteid enne magamaminekut. Ärge sööge paar tundi enne magamaminekut midagi, soovitab Morris, sest söömine suunab vere seedimisele, mis võib und häirida. Vältige ka alkoholi, mis võib aidata teil magama jääda, kuid võib öösel häirida teie unekvaliteeti.

Loo rahustav unekeskkond.

10 viisi, kuidas reumatoidartriidiga paremini magada

Nii Morris kui ka Moss soovitavad RA-ga inimestel hankida võimalikult mugav madrats. Kaaluge ka kogu keha jaoks mõeldud vahtplastist padja ostmist, et saaksite oma liigeseid paremini rõhu ja ebamugavuste leevendamiseks paigutada.

Kuidas magama magama liigesevalu

Valige pehme voodipesu ja tekid, mis teie liigestele täiendavat survet ei tekita. Täiendav aruandlus hiljemalt Stacey Colino. Loe Täna.

Kuidas magama magama liigesevalu