Haiget treeningu kaed

Kingad peaksid olema kõrged, eelistatavalt paeltega, nii et need kinnitaksid pahkluud tihedalt. Lisaks suudavad nad takistada surve avaldamist vigastatud kohale, tuues suurema mugavuse ja toetades kätt.

Kõrvalda need lihtsad vead ja hakka uuesti kasvama, juba täna! Oled juba mõnda aega treeninud, aga ikka arened vaevaliselt? Kui sa oled nagu enamus kulturiste, siis tähendab see seda, et oled jõudnud null punkti, suletud ringi.

Jooksutehnika

Ka kõige läbimõeldum ja täpselt doseeritud treening ning erinevad dieeditehnikad ei paranda su enesetunnet ja sa tunned ikka, et oled väike ja ei kasva. Et kasvada ja edasi areneda, tuleb elimineerida kõik faktorid, mis tekitavad rutiini. Arengu edu ja seisaku vaheline vahe on tegelikult nii väike, et tehes ühe vea, võib edust saada ebaedu. Kasutad nädalast nädalasse samu raskusi.

Põhiline Artriit GO. BY vastab küsimustele lihasvalu kohta pärast treeningut: mida see tähendab, kuidas sellega toime tulla ja mida mitte teha. Miks kõik valutab pärast intensiivset paaripäevast treeningut?? Asi ei ole teravas valus kui teil selline on, siis võite olla saanud vigastada - vaid valutavas tüütuses "töötavates" lihastes, mille üle kurdavad sageli need, kes on hakanud hiljuti trenni tegema.

Millal oli viimane kord, kui su jõunäitajad paranesid? Tüüpiline rada mida mööda käime, trennist trenni on samad seeriad, sama korduste arv, selle asemel, et esitada endale uusi väljakutseid ja edasi liikuda. Loomulikult ei saa jõu juurdekasvu ja lihaste suurenemise vahel alati paralleele tõmmata, kuid seotud haiget treeningu kaed nad siiski; selge on see, et ei tule massi, kui me ei tõsta suuri raskusi.

haiget treeningu kaed Haiget harja sees

Parandus: Kui sa juba näed, et progressi ei Live salv liigestest, siis ei ole mõistlik jätkuvalt nädalast nädalasse treenida koguaeg samade seeriate ja haiget treeningu kaed.

Jaga oma treening erinevateks tsükliteks. Näiteks jõuperiood, kus sa sooritad kordust ja kasutad ainult baasharjutusi, eesmärgiks on suurendada max. Teine tsükkel võiks olla tüüpiline kulturismitreening, kus kasutatakse keskmisi raskusi, kombinatsiooni baas-ja isoleeritud harjutustest, kordust seeria kohta.

Kuidas ravida haiget kätt

Kolmanda tsükli eesmärgiks oleks siis jõuvastupidavuse arendamine, kordusega seerias. Võid kombineerida näiteks nii, et üks kuu jõuvastupidavust, siis kulturismitüüpi treening ja kolmas kuu langetad korduste arvu, raskused suurenevad e.

Kasutad raskusi, millega tegelikult toime ei tule. Paljud kulturistid tahavad tõsta ja tõstavad raskusi, millega nad tegelikult toime ei tule. Kindlasti oled näinud tüüpe, kes laovad kangi kettaid täis, teevad siis biitsepstõsteid, ainult, et näha on, et töötavad kõik lihased peale biitsepsi.

Akrose võimleja meelespea saalitreeningutel

Veatu ja perfektne harjutuse sooritamine tähendab, et kehaga ei tehta soorituse ajal mingeid imelikke liigutusi, raskust ei pillata, ei visata üles, kordust sooritades ei põrgatata - see on haiget treeningu kaed treeningu põhimõtte, seda nii ohutuse kui ka tehnika huvides.

See annab arengule ja massile juurde. Vähene ja ebaadekvaatne treeningutevaheline taastumisaeg. Treeningute vahel puhka kohe ohtrasti, see on äärmiselt tähtis, võiks öelda, et kasvamise alus. Paljud kulturistid vähendavad treeningutevahelist taastumisaega ja ajavad treeningsageduse suureks. See ei anna häid tulemusi. Lihased kasvavadki tegelikult treeningutevahelisel taastumisperioodil, mitte treeningute ajal. Kui sa külastad jõusaali nii tihti, et sulle on lausa oma parkimisplats reserveeritudtõmba kohe julgesti oma treeningsagedust tagasi.

Parandus: Vahelduseks tee mõnel nädalal ainult kolm trenni nädalas, neljal päeval puhka. Jaga oma keha kolmeks, igat lihast tee kord nädalalas.

VK JANIKA TREENINGUTE MEELESPEA

Raskete baasharjutuste vältimine. Jõutõmme, kõlab juba kuidagi valesti, teeme hoopis tõmbeid kaela taha. Enamus inimestest on sedasi öelnud kas siis endale või oma treeningpartnerile. Ja see on ka põhjus, miks enamus, keda sa jõusaalis näed on väiksed. Baasharjutused haiget treeningu kaed raskustega just annavadki massi. Peamised harjutused, mis annavad massi ongi kükid, jõutõmme, lamades surumine, surumine kaldpingil eest military presssurumine rööbaspuudel, tõmbed ettekallutatult ja tõmbed rippes.

Neid pead sa tegema, kui tahad kasvada. Parandus: Just nimelt - tee kükke, jõutõmbeid, lamades surumist. Pane ennast proovile, pinguta, et tõsta suuri raskusi.

Loomulikult ei pea sa nüüd kohe minema jõusaali neid kõiki harjutusi tegema ja mägesid liigutama, võta asja rahulikult, anna endale aega harjuda nende raskete harjutustega. Kui sa logeled jõusaalis - jutustad treeningpartneriga, flirdid, vahid ennast koguaeg peeglist - siis ei hakka sa kunagi kasvama.

Parandus: Jõusaalis tuleb olla keskendunud, igasse seeriasse, kordusesse haiget treeningu kaed anda endast kõik. Oma tervisest mitte hoolimine. Ilma hea terviseta ei saa sa pidevalt treenida. Püsiva ja järjekindla treeninguta ei saavuta sa ka märgatavat edu.

Halva tervise korral on ka keha taastumine raskendatud.

Mida mitte teha, kui lihased pärast treeningut valutavad

Võiks isegi haiget treeningu kaed, et hea tervis on kulturismi alustala ja eeldus. Parandus: Ole ettevaatlik, katsu viia vigastuste ja haiguste võimalused miinimumini. Väldi kõikvõimalikke kahjulikke tegevusi ja keskkondi - lennukist ilma langevarjuta välja hüpata, halb mõte! Samuti ära mine jaanuaris ujuma! Isegi ületreening võib haigeks teha, kuna see nõrgestab tohutult sinu immuunsüsteemi. Hoolitse enda eest, siis kannad sa ka oma eesmärkide eest hoolt.

Kinniolemine mingi harjutuse või treeningplaani külge, mis tegelikult ei tööta. Paljud leiavad kuskilt raamatust või ajakirjast mingi treeningplaani ja siis pimedas usus kleepuvad selle külge.

haiget treeningu kaed Valu kuunarnukis pohjustab ravi

Harjutuse puhul võib see olla vabanduseks vältida raskete harjutuste tegemist, mille põhjuseks võib olla, et mõni harjutus põhjustab lihtsalt valu või ta lihtsalt ei mõju. See on tõsine probleem. Parandus: Sa pead enda jaoks koostama individuaalse treeningprogrammi, mis mõjub just sulle kõige paremini.

Ei ole olemas treeningkava, mis töötaks kõigi peal. Isegi parimaid programme tuleb kohandada, arvestades harjutuste iseloomu, valikut ja treeningsagedust. Samuti kui mingi harjutus on põhjustanud vigastuse, on soovitav sellest mõneks ajaks loobuda või see harjutus lööb hoopis sinu rivist välja. Püstita endale eesmärgid ja ära alahinda ennast.

Üks võimalus läbikukkumiseks on ise endale piiride seadmine.

Üheksa põhjust miks sa ei kasva!

Ära taha võimatut, kuid ära lepi vähesega ja looda paljut. Kui Arnold treenis biitsepsit, kujutles ta, et ta käed on suured nagu mäed. Loomulikult ei olnud ta kindel, et ta käed selliseks lähevad, kuid lootuses jättis ta endale võimaluse.

haiget treeningu kaed valu lihaste jalgade liigestes kui raviks

Kui sa arvad, et su käed üle 40 cm ei lähe, siis ära looda, et nad sellise suhtumisega üldse kasvama hakkavad. Eesmärgid tuleb seada kõrged, siis jääd ka tulemustega rahule. Parandus: Sea eesmärgid, mis on reaalsed, kuid väljakutsuvad: haiget treeningu kaed surumine kasvab 5 kg võrra, käe ümbermõõt suureneb 1 cm võrra jne.

Ja nende eesmärkide saavutamiseks anna endast parim, seejärel püstita uued sihid.

  • Mida mitte teha, kui lihased pärast treeningut valutavad - Artriit
  • Smart liigesed liigeste ulevaateid
  • Kõrvalda need lihtsad vead ja hakka uuesti kasvama, juba täna!
  • Haige käsi on tavaliselt tingitud treeningust, sportimisest või korduvatest liikumistest.
  • Kes puutuvad uhendust valuga liigestes
  • 4 VIISI HAIGE KäE TERVENDAMISEKS - ENTSÜKLOPEEDIA -
  • Testi ennast Jooksutehnika Lisaks organsimi ökonoomsele toimimisele on vaja jälgida, et aeglane rahulik jooks tagaks ka jooksu liigutusliku, tehnilise ökonoomsuse.
  • Jooksutehnika | Pikamaajooksja treening

Et jälgida oma haiget treeningu kaed ja liikumist, pea treeningpäevikut, märgi üles seeriad, kordused ja raskused, mida tõstad. Ära alahinda toitumise tähtsust. Paljud kulturistid on ummikusse jõudnud, kuna on ainult pööranud tähelepanu trennile, ignoreerides toitumist.

[FMV] Playful Kiss - I Think I Love You

Mida ja millal sa sööd, on kulturismis määrava tähtsusega. Lihased ei kasva õhust, et saada massi, pead sa tarbima palju kaloreid, bilanss peab olema positiivne.

haiget treeningu kaed valu liigeste ja allergiate valu

Kalorid peaksid tulema kõrge kvaliteediga toidust, kattes treeningul kulunud toitainete vajaduse. Parandus: Toida oma lihaseid 5 - 6 korda päevas. Tarbi vähemalt 2. Parem oleks, kui menüüst jääksid haiget treeningu kaed kõik ebatervislikud rasvad: margariinid, praetud toidud, mis sisaldavad hüdrogeenitud õlisid. Rikasta oma menüüd tervislike rasvadega; oomega - 3 rasvhapped kalad.

Katsu mitte tarbida rafineerimata suhkruid, söö palju puu - ja juurvilju. Dieet katsu hoida rikkalik ja mitmekesine, et tagada maksimaalne areng, tarbi lisa vitamiine ja mineraale. Materjalide loata kasutamise eest esitatakse arve. Loa saamiseks haiget treeningu kaed pöörduda: toimetus fitness.